Haberler
15.04.2025 08:34
TÜBİTAK Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı (BİDEB) tarafından yürütülen 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2024 yılı 1. dönem çağrısı sonuçlarına göre, Eğitim Programları ve Öğretim Ana Bilim Dalı öğretim üyeleri danışmanlığında hazırlanan 14 öğrenci projesi desteklenmeye hak kazandı.
Projelerde akademik danışman olarak görev alan Doç. Dr. Hilal Kazu, Doç. Dr. Ayşe Ülkü Kan, Doç. Dr. Ayşenur Kuloğlu, Doç. Dr. Mehmet Eroğlu, Öğr. Gör. Dr. Serkan Pullu ve Arş. Gör. Cemile Balık’ın danışmanlığında yürütülen araştırma projelerinde, öğrencilerimiz üniversitemizi başarıyla temsil etti.
Eğitim Programları ve Öğretim Ana Bilim Dalı olarak, başarılarıyla bizleri gururlandıran değerli öğrencilerimizi ve emeği geçen kıymetli danışman akademisyenlerimizi tebrik ediyor; araştırma çalışmalarında üstün başarılarının devamını diliyoruz.
Proje Adı |
Proje Yürütücüsü |
Proje Araştırmacıları |
Öğretmenlik Programı |
Proje Danışmanı |
Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka Düzeyleri ile Çevre Okuryazarlığı Becerileri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi |
Dilara Efe |
Eda Karadağ |
Sınıf Öğretmenliği |
Doç. Dr. Hilal Kazu |
Öğretmen Adaylarının Sosyal Zeka Düzeyleri ile Çevre Okuryazarlığı Becerileri Arasındaki Farklılık Ve İlişkinin Belirlenmesi |
Elif Açıkgöz |
|
Sınıf Öğretmenliği |
Doç. Dr. Hilal Kazu |
Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Dramaya İlişkin Metaforik Algıları |
|
|
Okul Öncesi Öğretmenliği |
Doç. Dr. Ayşe Ülkü Kan |
Doğada Sanat Var! |
|
|
Resim-iş Öğretmenliği |
Doç. Dr. Ayşe Ülkü Kan |
Resim İş Öğretmen Adayları Gözünden Mesleki Farkındalık Oluşturma Bağlamında 'Öğretim İlke ve Yöntemleri' Dersi: Bir Fenomenoloji Çalışmas |
|
|
Resim-iş Öğretmenliği |
Doç. Dr. Ayşe Ülkü Kan |
Öğretmen Adaylarının Yerel Okuryazarlık Farkındalıklarının İncelenmesi |
|
|
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği |
Doç. Dr. Ayşe Ülkü Kan |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Platformlarının Sürdürülebilirlik Konusundaki Bilinçlenmeye Etkisi. |
|
|
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği |
Doç. Dr. Ayşenur Kuloğlu |
Öğretmen Adaylarının Akademik Motivasyonları ile Derse Bağlılıkları Arasındaki İlişkide Deprem Korkusunun Moderatör (Düzenleyici) Etkisinin İncelenmesi |
İbrahim Hamdi Akçadağ |
|
İngilizce Öğretmenliği |
Doç. Dr. Mehmet Eroğlu |
Temel Eğitim Öğretmen Adaylarının Disleksi, Otizm ve Tourette Sendromuna İlişkin Bilgi ve Farkındalık Düzeylerinin Film-Video İzleme Ve Değerlendirme Etkinlikleriyle Geliştirilmesi |
Ayşenur Vurucu |
|
Sınıf Öğretmenliği |
Doç. Dr. Mehmet Eroğlu |
Öğretmen Adaylarının Deprem Korkusu İle Medya Okuryazarlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi |
Esra Yılmaz |
|
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği |
Doç. Dr. Mehmet Eroğlu |
Dijital Okuryazarlıktan Dijital Vatandaşlığa: Bir İlişkisel Tarama Çalışması |
Hübeyra Pullu |
|
Sınıf Öğretmenliği |
Öğr. Gör. Dr. Serkan Pullu |
Eğitimde Sosyal Adalete İlişkin Algı ve Görüşlerin Belirlenmesi |
Elif Suay Yıldırım |
Fatma Efe |
Sınıf Öğretmenliği |
Arş. Gör. Cemile Balık |
Öğretmen Adaylarının Birleştirilmiş Sınıflara İlişkin Özyeterliklerinin ve Görüşlerinin Belirlenmesi |
Elanur Taşdöğen
|
Feyza Nur Çoban
|
Sınıf Öğretmenliği |
Arş. Gör. Cemile Balık |
Birleştirilmiş Sınıflardaki Eğitim Gereksinimlerinin Paydaş Görüşleri Doğrultusunda Belirlenmesi |
Muhammed Ozan
|
Esmanur İmamoğlu Filiz Tastik Hatice Kübra Eren |
Sınıf Öğretmenliği |
Arş. Gör. Cemile Balık |
Diğer Haberler
50. Yıl Söyleşileri Kapsamında FÜSEM ...
06.03.2025TEBRİK
21.01.2025TEBRİK
21.01.2025TÜBİTAK 2237-A Projesi: Eğitim ...
14.11.20242023 Proje Dönemi Erasmus+ Eğitim Alma ...
10.10.20242023 Proje Dönemi Erasmus+ Eğitim Alma ...
04.10.2024Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ...
31.05.2024TÜBİTAK 2209-A Projesi Kapsamında ...
03.04.2024