Araştırma
|
Öğretim Üyesi |
Yıl |
Proje Türü |
Proje Başlığı |
|
Prof. Dr. Murat TUNCER |
2025 |
BAP |
Genel Zihinsel Yetenek Tanısı Almış ve Almamış Öğrencilerin Problem Çözme Algılarının Değerlendirilmesi |
|
Prof. Dr. İbrahim Yaşar KAZU |
2023 |
TÜBİTAK 1002 |
Öğretmenlerin Program Okuryazarlığı, Teknoloji Okuryazarlığı Düzeyleri ve Mesleki Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkiler |
|
Doç. Dr. Ferhat BAHÇECİ |
2025 |
TÜBİTAK Bilim Söyleşisi |
OYUN VE OYUNLAŞTIRMA |
|
Doç. Dr. Ayşenur KULOĞLU |
2025 |
TÜBİTAK Bilim Söyleşisi |
Dijital Çağın Coğrafyası: Teknoloji Temelli Yenilikçi Eğitim |
|
Doç. Dr. Vildan DONMUŞ KAYA |
2024 |
TÜBİTAK 2237 |
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanında Ölçme Aracı Geliştirme ve Uyarlama Eğitimi |
|
Doç. Dr. Vildan DONMUŞ KAYA |
2024 |
TÜBİTAK 1001 (Araştırmacı) |
Afet Bölgesinde Yer Alan Okullarda Gerçekleştirilecek Algı Yönetim Uygulamaları Ile Öğretmenlerin Duygusal Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi |
|
Doç. Dr. Mehmet EROĞLU
|
2025 |
TÜBİTAK Bilim Söyleşisi |
Okul Dışı Öğrenme Ortamları |
|
Doç. Dr. Mehmet EROĞLU
|
2025 |
TÜBİTAK 2209 |
Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı |
|
Arş. Gör. Cemile BALIK |
2024 |
TÜBİTAK 1001 (Araştırmacı) |
Türkiye’nin Deprem Gerçeği İçinde Eğitim Yönetimi Pratiklerinin Betimsel ve Eleştirel İncelenerek Okul Yöneticileri ve Öğretmenler için Eğitim İçerikleri Oluşturulması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi |
Hızlı Erişim