Researchs
|
TÜBİTAK 2237-A/2024 |
Curriculum and İnstruction |
Assosc. Prof. Dr. Vildan DONMUŞ KAYA |
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanında Ölçme Aracı Geliştirme ve Uyarlama Eğitimi
|
|
TÜBİTAK 2209-A/2024
|
Curriculum and İnstruction |
Assosc. Prof. Dr. Vildan DONMUŞ KAYA |
Siber Zorbalıktan Siber Nezakete |
|
TÜBİTAK 2209-A/2024 |
Curriculum and İnstruction |
Assosc. Prof. Dr. Müslim ALANOĞLU |
Kareköklü İfadeler Konusunun Yaratıcı Drama Yolu ile Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına ve Matematik Dersine İlişkin Tutumuna Etkisi |
|
TÜBİTAK 2209-A/2024 |
Curriculum and İnstruction |
Assosc. Prof. Dr. Müslim ALANOĞLU |
Teknoloji Çağının Hastalığı Olarak Bağımlılık: Liselerde Teknoloji Bağımlılığı |
|
TÜBİTAK 2209-A/2024 |
Curriculum and İnstruction |
Assosc. Prof. Dr. Müslim ALANOĞLU |
Değerler Eğitiminde Podcastlerin Kullanımı |
|
TÜBİTAK 2209-A/2024 |
Curriculum and İnstruction |
Assosc. Prof. Dr. Müslim ALANOĞLU |
Üniversite Öğrencilerinin Deprem Sonrası Travma Düzeyi ile Psikolojik İyi Oluş Düzeyleri Arasındaki İlişki |
Quick Access